2011. október 3., hétfő

Feng Shui

Hogy miért van nálunk a konyhapadlón egy pléd? Nos, mert abban dunsztoltam a csemege ubikat. Miután kihűltek, kivittem őket a kamrába, s mire visszatértem, Sanyi beletelepedett és végtelen lelki nyugalommal dunsztolódott. Mire azonban elővettem a fényképzőgépet, rádöbbent, hogy mégsem jól van így, nem áramlik kellőképpen a csí, haladéktalanul át kell rendeznie.

 A pléd pedig nem és nem akart együttműködni.
 Meg kellett rendszabályozni.
 Teljességgel eredménytelenül.
Aztán elpakoltam. Legyen békesség.:)

7 megjegyzés:

  1. Megnevettettél így hajnalhasadtán. :D

    VálaszTörlés
  2. Ne mondd hogy nem édes...Még haragudni sem lehet rájuk...

    VálaszTörlés
  3. Ugye jó dolog, ha rendszerető és segítőkész családtagok sietnek a segítségedre? Még jó,hogy nem ragadta el a széthév a rendszabályozás közben.:)
    Akkor most mi is lesz a csi áramlásával?

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nem lehet haragudni. Bár a Sanyi alapvetően nagyon rendes eb, ha mégis valami olyant csinál, amit nem kéne, valaki a családból mindig a védelmére kel, mondván: "Jó, de most is milyen szép!" Hát így megy ez nálunk...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...